Ett kort utan stämplar

image62

Jag har använt ett svart altarskåp som jag klätt med mönstrat papper. Det mönstrade pappret har jag först klippt med vågig kan och det fortsätter även på baksidan. Jag har klippt på frihand för jag vill inte ha kanten perfekt. Därefter har jag målat en svag svart linje runt den vågiga kanten och sedan dekorerat med rött glitterlim.

De svarta cirklarna har jag stansat ut och dekorerat med vita prickar och fäst röda hjärtbrads och till sist låst dörrarna med röd floss.

För att öka användningsområdet för kortet har jag valt att inte stämpla någon text. Nu tycker jag det är lämpat både som bröllopsinbjudan, tackkort eller bara till en hälsning till någon man tycker om.

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0